ثبت نام لاتاری آمریکا و دریافت گرین کارت 2022
نوشته شده توسط : محمد

هزینه ثبت نام لاتاری 2022

ثبت نام در لاتاری با دو روش انجام می گیرد. در روش اول افراد می توانند با مراجعه به سایت رسمی کنتاکی کونسولار آمریکا به آدرس Dvprogram.state.gov بدون پرداخت هیچ هزینه ای و با وارد کردن اطلاعات و مدارک مورد نیاز ثبت نام کنند. این روش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد.

در روش دوم که ثبت نام بوسیله شرکت های واسطه ای انجام می شود. این شرکت ها برای ارائه خدمات کارگزاری خود مبلغی را دریافت خواهند کرد.

اعلام نتایج لاتاری

نتایج لاتاری همه ساله در ماه می یعنی پس از گذشت شش ماه از ثبت نام در سایت مربوط به اعلام نتایج قرعه کشی لاتاری به نشانی dylottery.state.gov/ESC  در دسترس شرکت کنندگان قرار می گیرد. اعلام نتایج برنده شدگان لاتاری 2021 با تاخیر یک ماهه انجام شد.

 

لاتاری آمریکا 20220

شرایط عکس لاتاری

عکس مورد نیاز برای شرکت کنندگان لاتاری باید دارای زاویه دید مستقیم به دوربین باشد، عکس مربعی بوده و طول مورد تایید برای آن 600 پیکسل الی 1200 پیکسل می باشد. عکس بایستی رنگی بوده و دارای زمینه سفید، بدون عینک و سمعک باشد. مو نباید روی صورت بریزد، عکس با حجاب برای مسلمانان بلامانع است ولی گردی صورت باید واضح باشد. عکس باید در قالب فایل دیجیتالی ارائه شود.

شرایط زندگی در آمریکا از طریق لاتاری

آمریکا عنوان یک کشور توسعه یافته و آزاد و ایده آل برای بیشتر مردم جهان را دارد. این کشور اقتصاد اول دنیا را در اختیار دارد و زمینه اشتغال و کسب و کار در زمینه های فعالیتی گوناگون در آن فراهم می باشد. سومین کشور پرجمعیت دنیاست. شما با اخذ گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری می توانید اقامت قانونی و دائم این کشور را دریافت کرده و همانند سایر شهروندان آمریکایی از حق تحصیلی رایگان در مدارس و دانشگاه های آمریکا بهره مند شوید. شغل و حرفه دلخواه خود را انتخاب کرده و در شهر و ایالت مورد نظر خود سکونت داشته باشید.

از جمله مشکلاتی هم که می تواند دریافت گرین کارت لاتاری برای فرد برنده شده در پی داشته باشد می توان به سختی اخذ ویزا برای خانواده و در نتیجه ماها دوری از خانواده و مشکل ندانستن زبان و عدم موفقیت در برقراری ارتباط اشاره کرد.

 

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا (گرین کارت) ۲۰۲۲

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۰ در تاریخ ۷ اکتبر ساعت ۲۰:۳۰ آغاز و تا ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ ساعت ۱۹:۳۰ ادامه دارد. این بازه زمانی در تاریخ شمسی به شرح زیر است:

آغاز زمان ثبت نام: ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲۰:۳۰

پایان زمان ثبت نام: ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۹:۳۰

سهمیه ایران در لاتاری آمریکا

با وجود تحریم ها و محدودیت های فراوان، ایران همچنان جزو کشورهایی است که در لاتاری سهمیه دارد. طبق اعلام وزارت امور خارجه آمریکا سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۲، ۴۵۰۰ نفر است.

 

مزایای لاتاری آمریکا

  • می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر کدام از ایالت های آمریکا که مایل بودید اقامت داشته باشید
  • می توانید در هر عنوان شغلی به غیر از مشاغل فدرال فعالیت کنید
  • از امکان خرید و فروش نامحدود ملک و زمین برخوردار باشید
  • در مدارس و دانشگاههای دولتی آمریکا نام نویسی کنید
  • اجازه اخذ گواهینامه داشته باشید با این توضیح که گواهینامه ایران در آمریکا اعتبار ندارد.
  • از خدمات بیمه ای و درمانی استفاده نمایید
  • شهروندی آمریکا را بعد از پنج سال اقامت به دست آورید
  • برای همسر و فرزندان مجرد خود درخواست ویزا کنید

افزایش شانس قبولی در لاتاری

هر فرد متقاضی تنها برای یکبار می تواند به عنوان متقاضی اصلی در لاتاری ثبت نام کند و چندین بار ثبت نام به عنوان متقاضی اصلی باعث مردود شدن ثبت نام شما خواهد شد. متاهل بودن تنها راه قانونی برای افزایش شانس قبولی در لاتاری است. بدین صورت که شما یکبار خود به عنوان متقاضی اصلی ثبت نام می کنید و یکبار هم در فرم ثبت نام همسر به عنوان همراه ثبت می شوید. برای افراد مجرد زیر 21 سال هم ثبت نام به عنوان همراه در فرم ثبت نام والدین به عنوان شانسی مضاعف محسوب می شود.

منابع : https://fa.wikipedia.org

https://kameli.com

https://avije.org/lottery-registration-2022

 




:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: